PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

marți, 5 ianuarie 2010

I'm back!

Greu sa intri in stare si sa mai scrii pe blog cand esti in Austria, intr-un orasel linistit numit Grunau, din tinutul Almtal. :)

Oamenii au fost mai mult decat prietenosi la Hostelul la care am stat dar deh...asta e impresia care iti ramane cand ai statutul de turist, nu?

Ce mi-a placut a fost ca la magazinele din satuc oamenii care vindeau erau de varsta a treia si erau foarte happy. Asta da gestionare buna a resurselor. De ce sa pui pe un astfel de post o persoana de putin peste 20 de ani care clar se va plafona si va ajunge sa isi verse frustrarile prin atitudinea fata de clienti cand poti sa pui persoane ce cu siguranta vor aprecia interactiunea zilnica cu alti oameni prin specificul job-ului?

Oh well...that's life outside Romania!


Drumul de intoarcere a fost la fel de obositor, cu observatia ca am simtit mai mult ca niciodata trecerea de la autostrazile din afara la drumurile tipic romanesti, reparate pe ici pe colo, fara nici o legatura cu nevoile actuale ale soferilor. Cel putin dinspre Caransebes spre Drobeta Turnu Severin e jale si e mare pacat, pentru ca zona e absolut superba, dar n-ai timp de ea ca trebuie sa te feresti de obstacole aparute din senin :(


Pe scurt a fost frumos, dar data viitoare avion scrie pe mine :D
Mi-am invatat lectiile de turist, ce sa fac, ce sa nu fac, ce sa-mi iau la mine, ce nu, pentru ca data viitoare sa am parte de o aventura mai placuta si mai...smooth :)


Pentru poze de la fata locului, o sa le incarc pe Facebook.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu