PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

marți, 28 iulie 2009

The Way of War

Tocmai am terminat de vazut filmul The Way of War, inceput sambata seara :))
Nu am avut rabdarea sa il vad pe tot odata pentru ca e destul de prost ca scenariu, actorii joaca bine, dar ce rost are sa joci bine cand nu transmiti nimic?
Dar, se pare ca dorinta mea de a vedea totusi cum se termina mi-a fost cat de cat rasplatita, pentru ca mi-a fost dat sa aud din gura lui Bin Laden, care statea pe un pat de spital intr-o grota, cu perfuzii si respirand printr-o masca, ideea de baza a razboiului dus de americani in ultima vreme: Oare pot exista eroi fara raufacatori?

Pe cat de simplu, pe atat de adevarat. Dar stiti voi cum e cu lucurile simple...rareori sunt recunoscute ca atare. Dovada fiind faptul ca....americanii sunt eroi in continuare pentru...americani :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu