PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

sâmbătă, 25 iulie 2009

'Despre tine'

Am stat in urma cu ceva timp pe site-urile asa zise matrimoniale romanesti, sa vad ce mai inventeaza oamenii ca sa se faca cunoscuti altora si inevitabil am ajuns la sectiunea unde acestia ar fi trebuit sa se descrie putin, pentru a facilita crearea unei 'legaturi'.
Boooon, postul acesta este pentru cei care acolo scriau chestii de genul:
- ii las pe ceilalti sa ma descrie....
- prietenii mei stiu cel mai bine....
- astept parerea ta...., ssmd
Oameni buni, desi recunosc ca a scrie asa ceva este de o mie de ori mai usor si ca...poate, un vizitator dintr-o suta o sa se lase de-a dreptul cutremurat de ideea voastra originala si o sa vrea cu tot dinadinsul sa va cunoasca, trebuie sa va marturisesc ca eu personal am o repulsie automata pentru astfel de persoane.
De ce? Pai, scurt si la obiect, cineva care dupa 22-23-24-25-26-27 de ani de viata nu este in stare sa scrie despre el cateva cuvinte, care il caracterizeaza si il definesc pe planeta asta, mi-e clar ca undeva a facut stanga in loc de dreapta si ca in momentul de fata e cam paralel cu tot ce se intampla pe plan personal....altfel spus, o alta persoana care traieste din inertie, fara un scop anume, fara sa isi puna intrebari...este alegatorul perfect pentru primarul care este si altii ca el :)) Nah, ca sa ma leg si de politica.

Aici dau drept de obiectie celor care vor spune ca fiecare e liber sa scrie ce vrea si ca poate unii scriu la caterinca acolo. 100% adevarat....dar si eu am dreptul sa scriu ce vreau :))
Si iata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu