PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

miercuri, 8 iulie 2009

Calatorie

Peste cateva zeci de minute voi fi in drum spre tara, de unde o voi culege pe mama, matusa si nepotul meu, pentru a purcede spre mare. O sa-i duc in 2 mai, sa simta cateva zile linistea ce ti-o poate conferi aceasta locatie :)
Ideea e ca eu sincer nu prea ma omor dupa mare (desi ca zodie ar trebui sa fiu water freak) asa ca ma gandesc putin cu groaza la cele 4 zile petrecute in soare abundent! Pentru ca vrei nu vrei, tot in soare stai chit ca esti imbracat si cu palariutza pe cap, in orele nerecomandate pentru plaja.
Totodata ca modalitati de entertainment nu prea ai ce sa faci, asa ca mi-am luat 2 carti, daca le termin o sa fie clar de ce quality time am avut parte :)

Alaltaieri am fost si eu la medic, la un control de...rutina, dupa vreo 3 ani :D si mi-a spus ca eu nu ar trebui sa stau in soare la pielea pe care o am, f sensibila, etc. Adevarul e ca in fiecare an, dupa o excursie la mare, se mai aduna cateva alunitze la droaia pe care o am deja asa ca in curand...o sa fiu bronzata permanent :)), dar cu picatzele.
In fine, ce vreau sa zic e ca...am emotii, vreau sa iasa bine, e prima oara cand o duc pe mama undeva, o sa-mi fie dor de tine, Cosmin, o sa fiu mai telepatica ca de obicei in speranta ca o sa te simt aproape :) si o sa incerc sa gasesc crema aia de 50 protectie solara!

Whish me luck!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu