PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

joi, 21 mai 2009

Iarmaroc Fest

Cum nu am avut 1 Mai anul asta, nu pierd ocazia de a ma duce la Iarmaroc fest :)
O sa povestesc cum a fost la intoarcere, sper sa ma vad cu cat mai multa lume si sa fie suuuper, ca sa recomand la anul.

De abia astept, saptamana asta am fost aeriana total, visam, visam, visam...la padure, la plimbarea cu balonul (la care am renuntat intre timp, scump dom'le, scump, dar si gazul se plateste), la muzica buna si diversa, la oameni boemi, la stat pe iarba pe paturica proaspat cumparata special pt aceasta ocazie....

:)) La cum vorbesc, probabil va imaginati ca nu am mai iesit din Bucuresti de multa vreme.....si chiar asa e! Mai aveam putin si concluzionam ca anul asta e compromis total datorita problemei cu genunchiul.
Of, sa nu ma pronunt prea devreme, nu vreau sa imi stric Karma.

Vreau...libertate...............sa ma simt bine, nu altceva :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu