PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

joi, 14 mai 2009

Primavara?

In lipsa de inspiratie...scriu despre vreme si nu numai.

Deunazi, cand circulam cu masina (da, m-am pus oarecum pe picioare si am inceput sa fac excese dupa operatie...asta e) m-am uitat uimita la termometrul electronic (altfel cum sa-i zic) de pe bord si am vazut cu stupoare...32 de grade!!!
Inteleg ca suntem in mai, ca mai e putin si vine vara oficial, dar sa se hotarasca o data si vremea asta...ca ieri erau 15 grade, wtf?

Si ca sa o mai dau putin in diverse...tot ieri, fara masina de data asta, circulam usor spre casa si am dat peste un salcam la marginea...trotuarului si mirosul florilor m-a catapultat in vremea copilariei...cand mancam la greu astfel de flori si erau asa de bune si dulci....mmmmm.

Eh, de data asta m-am multumit doar sa culeg cateva crengute si sa le duc acasa, sa ma mai bucur un pic de miros, ca de mancat...nu mai stie nimeni cu poluarea asta...cred ca de aia sunt vacile nebune, pui si porcii au gripa si oamenii au...uitat sa miroasa florile de pe marginea drumului..din copaci sau nu :)

Subtil asa, va spun ca prin foc pier toti microbii..din iarba :)

Punct.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu