PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

luni, 4 mai 2009

Film nou

Tocmai am vazut The Crew, proaspat scos, 2009, traiasca torrent-urile de la Mac :)
Cine are ocazia sa il vada sa o faca, este cu adevarat breath taking...m-a dus cu gandul la filmele lui Guy Ritchie, dar cu mai putine efecte si piese obsedante (obsedant in sensul foarte bun al cuvantului)
Totusi filmul asta te tine conectat de la inceput la sfarsit...si cred ca e singurul film la care am plans la o scena de dragoste, datorita acumularii de emotii!!!

Uf, dar nu l-as mai vedea odata, nu as putea suporta din nou tensiunea.

Ei, sigur, criticilor de film mai versati o sa li se para un film destul de banal, cu gangsteri irlandezi dar...eu, eu sunt doar un simplu spectator :)

Si cu asta m-am scos, cred, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu