PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

miercuri, 3 iunie 2009

Despre Iarmaroc Fest - finally

Nu, n-am uitat sa scriu despre cum a fost, am asteptat sa-mi reculeg gandurile si sa-mi vina ideile :)
So....am ajuns la 12,20, am aflat ca nu ne lasa cu bautura si mancare inauntru, mare dezamagire mare, imi pregatisem lada frigorifica special pentru asta :((((
Lumea era inca in pregatiri asa ca am iesit si am inceput sa consumam ce adusesem, ca sa nu simtim ca stam degeaba, nu?
Pe la 13,30 eram pe potecutze, admiram panzele de paianjen pe care le luam cu noi intr-un final, pe haine, pe ce se nimerea :), am facut poze cu blitz la soare, ca era prea greu sa apasam un buton, am descoperit o gaurica in gardul improvizat si astfel ne-am simtit usurati (adica ce rost are sa bei daca nu te vede nimeni, nu?) ca nu vom sta toata ziua pe langa masina...
Incet-incet, au inceput sa se miste lucrurile, sa apara oameni, sa fie cate un dj la fiecare scena....si astfel, am vazut dupa muuuulti ani, Sport Sangeros III, live. Am fost super incantata, unu pentru ca imi aduceam aminte versurile :D si doi, pentru ca era acelasi solist...care arata suuuuper. Cine mai tine minte cum arata la inceputuri, stie ca tipul era putin dolofan, asa, hard core...dar acum...uf, cu niste blugisori stramti, cu rasta, cu o bluzita verde mulata......mmmmmmm, ce mai, superb.
Eh, trecem si peste asta...
Ce era de facut pe acolo? Multe, frate. Oameni care mai de care, muzica super diversa, mancare...la gratar si bere la halba, o fisa :) Da, cu o fisa puteai sa cumperi orice (sau mai multe, depinde de pofte), si o fisa era 5 lei. Asa, ca sa traiasca si artistul roman din ceva, nu? :)

Mai departe...a venit seara, ne-am delectat cu lasere la scena minimal tech, am ascultat blanoz si el negro vrand nevrand, ca scena live era langa cortul nostru :) si...cam atat.

A doua zi....ca dupa o mare petrecere, unii se chilluiau la un ceai, altii inca beau, unii se pregateau de plecare, altii inca se distrau pe beat-uri goa.

Cosmin s-a trezit cu o super zgarietura la gamba (mergand prin padure ca sa ocolim intrarea principala, am dat peste un gard de sarma ghimpata...nah), eu am gasit un pui de capusa pe picior (dar asta de abia dupa ce am ajuns acasa, bait, etc....hm) asa ca...a fost o noapte care nu m-a dezamagit si sper data viitoare sa merg cu un grup mai mare.

Nu ca nu as fi gasit pe acolo diversi cunoscuti, dar...e altceva cand mergi expres cu ei si altceva cand te intalnesti cu ei pe acolo si fiecare este intr-un alt stadiu de...having fun :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu