PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

luni, 16 martie 2009

Intrebare existentiala :)

Deoarece de 10 zile stau in casa si mai exact in pat datorita unui accident pe care il voi povesti intr-o postare viitoare, imi vin in minte tot felul de intrebari filosofice, printre care:
Te-ai supara la fel de tare daca prietenul/sotul sau prietena/sotia te-ar insela cu un barbat respectiv femeie fata de clipa cand ai afla ca te-a inselat cu cineva de acelasi sex cu tine?
Ma gandesc ca daca in viata partenerului tau a avut loc o astfel de schimbare radicala, criteriile de selectie a viitorului partener nu mai sunt aceleasi, nu mai tin de tine sa-l faci sa se razgandeasca (poate doar o operatie de schimbare de sex :)))) si prin urmare nici supararea nu ar trebui sa aiba in vedere aceleasi criterii cand se produce, nu? Adica pur si simplu te vei gandi: ah, deci asa :(((, nu: a, nesimtitule, nenorocitule, cum ai putut sa-mi faci asta, ce are ea si eu nu am?

Corect, nu?

PS: desi exemplul meu este predominant la genul masculin, acesta poate fi cu usurinta atribuit si celui feminin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu