PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

miercuri, 18 martie 2009

A fi sau a nu fi bolnav?

Tocmai am vazut un film avand ca tema baiatul sarac dar nonconformist, spontan, clasa a 12-a, care reuseste sa o faca pe cea mai populara tipa din liceu sa se indragosteasca de el si sa-si schimbe tot sitemul de valori. Pana aici toate bune si frumoase, dar s-a dovedit ca tot nonconformismul si nepasarea tipului se datora bolii pe care o avea si anume cancer in faza aproape terminala (zic aproape pentru ca nah, la final moare).
Intrebarea care mi-a venit in minte este: de ce doar persoanele cu boli mortale, in faza terminala, ajung sa fie liberi? De ce inainte nu erau asa sau de ce nu putem fi toti asa?
Oare e mai bine sa traiesti putin si bine sau mult si degeaba?
Nici eu nu stiu sa pretuiesc fiecare secunda din viata mea si regret asta....
De ce mai toate filmele cu o astfel de tematica trebuie sa puna sub umbra bolii un astfel de comportament, de ce nu isi permit sa nasca un personaj original pur si simplu????
De parca ar fi o boala in sine sa nu te supui societatii, sa fii altfel decat ceilalti.....dar deh, suntem mai rabdatori cu cei pe moarte ca oricum n-o sa mai fie mult printre noi sa cauzeze probleme, sa puna la indoiala sistemul de inrobire in masa!!! Cine are norocul sa-i intalneasca, bravo lor...dar de obicei doar tipa din film are ceva de invatat din asta...in real life, I don't know...
De ce cand ii vedem pentru prima oara spunem: wow, ce persoana super tare, mi-ar fi placut sa fiu si eu asa! si de ce cand aflam de fapt ca sunt bolnavi spunem: aaa, saracul de el?
De ce nu il mai privim ca pe persoana originala si spontana de pana atunci si ne rezumam la a ne parea rau pentru el?

In fine, daca exista contra-exemple, feel free to slap me :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu