PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

luni, 19 ianuarie 2009

Recomandari filme

Deoarece in ultima vreme ma uit la foarte multe filme (dintre care unele inca nu au aparut pe piata noastra :), m-am decis sa impartasesc cu voi anumite titluri, regizori, etc.
Astfel, am vazut de curand The Fountain - care nu intra la categoria nou pe piata :)), fiind din 2006.
Ideea filmului nu e foarte noua, dar modul cum e facut si ceea ce incearca sa transmita...m-au prins :)
Astfel, am inceput sa-i acord atentie acestui regizor - Darren Aronofsky, ale carui filme, printr-o coinicdenta, le-am vazut mai des in ultima vreme: the wrestler, requiem for a dream, etc.
Si am observat ca in fiecare dintre acestea a colaborat cu celebrul Clint Mansell, un super compozitor, sa cautati pe youtube: the fountain, death is the road to awe...superb!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu