PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

miercuri, 14 ianuarie 2009

Despre prieteni

In ultima vreme am avut parte de anumite experiente care m-au facut sa ma gandesc sau sa evaluez relatia mea cu anumiti oameni pe care ii consider prieteni.
O sa o iau incet, nu am timp sa expun totul acum, voi mai adauga la aceasta postare in timp, so keep reading.
1. Astfel, au inceput sa imi displaca total oamenii care spun: ar trebui sa mai iesim la o bere, sau, cand ne mai vedem si noi?, sau alte lucruri de genul asta.
Si dupa ce eu le raspund entuziasmata, daaaa, sigur, eu sunt libera, oricand ai timp, da un semn si ne vedem!!, se instaleaza tacerea, de parca au secat butoaiele de bere, parcurile au ars, cluburile s-au inchis si toata lumea tace in imposibilitatea de a face ceva, de a veni cu o propunere.
Eu nu spun niciodata cand ne mai vedem?, eu iau telefonul si spun hai, ne vedem si noi sambata? Or fi mai rare astfel de initiative, intr-adevar, pentru cei care ma cunosc, dar macar eu fac ceva....nu doar vorbesc!
Prin urmare, va rog, nu ma mai luati cu bullshit-uri din astea, faptul ca imi dati impresia ca ati vrea sa ne vedem nu sterge cu buretele celelalte "propuneri" de genul asta...faceti ceva sau NU.
Cred ca ideea de baza este ca m-am saturat de prieteni fara initiativa.

Un comentariu:

  1. ar trebui sa ma simt aici? nu cred pt ca eu nici macar nu intreb :p eu nu dau semne deloc lately...stiu. maine ne vedem sigur - vin in buc

    RăspundețiȘtergere