PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

vineri, 16 ianuarie 2009

Cluburi

Nu sunt eu foarte petrecareata in ultima vreme, dar incerc sa testez cluburi/baruri noi cand ies si astfel m-am decis ca pe unele dintre ele sa le prezint aici, poate sunt si alte persoane interesate.

So.....incepem cu Iron City :)
E mai mult un club de suflet pentru mine, nu ma duc acolo ca e super trendy si fancy, dar am ocazia sa ma intalnesc cu oameni pe care ii stiu macar din vedere :) Este locat sub Salt Pub, care este vis-a-vis de Club A.
Oameni prietenosi, fara intrare, poti sa faci ce vrei. Daca ajungi devreme, gen...pe la ora 21,00, nu vei simti fumul care te va inconjura dupa ora 23,00, which is goooood :)
Preturile sunt ok, acum depinde de fiecare ce inseamna pentru el...hai sa zic studentesti, dar pentru studenti care au job :)
Muzica....depinde acum, nu poti sa ajungi acolo si sa stai, dar cum eu nu dansez pe orice, uneori ma trezesc tintuita de scaun...oricum, recomandabil tuturor grupelor de varsta :)

Neeext, Goblin, fac pariu ca majoritatea nu au auzit de el. Asta pentru ca e deschis din decembrie, la sfarsit, si inca nu au nimic la vedere, in afara de un post-it de pe usa :)
E...nice, mi-a placut, au mocheta pe jos, sunt curioasa cat o sa mai reziste :)
Lumea boema, au si sector de VIP (asa l-am numit eu, pentru ca am trecut pe acolo si erau tipii de la Coma, Junkyard de la Suie si...alti anonimi :)
Preturi: pentru studentii care au doua job-uri :)))) Glumesc, sunt ok, dar....nah, idem mai sus.
Muzica....te prinde, depinde in ce stare esti, recomandabil.
Organizarea clubului: la bar Cosmin a spus ca au orice, deci cunoscatorii care vor sa incerce combinatii, sa se duca cu incredere...
In rest, un culoar luuuung, in stanga diverse separeuri, aveti grija la trepte, dupa o anumita alcoolemie sunt insesizabile :))
Cam asta ar fi, astept sa puna si sigla luminoasa la intrare, ca sa pot sa dau indicatii :)

Aaaaa, shot-ul casei - nu va bazati pe el, e suc :))))

Coyote Ugly....nu mi-a placut, sau am prins eu o seara proasta, nu sunt genul care sa dansez dupa cover-uri live!!!!!! :(((
Preturi imense (dar nu intrece cafeneaua actorilor) - nu vreau sa par zgarcita or smth, dar sunt improtiva abuzului de orice fel, si cand stiu cam cat costa Ursus-ul la distribuitor, ma scarbesc de cat pot sa se lungeasca unii cu adaosul comercial.
Si mesele - daca vrei sa te simti ca la terasa, dar sa fii in club, aici e locul tau, fratzica :))
In rest, lume buna, de ce sa mint, dar....nu e genul meu :)

Ma opresc aici.....pentru azi.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu