PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

vineri, 12 decembrie 2008

Reguli

Am simtit nevoia de a stabili niste reguli de citire a postarilor mele, pentru ca de multe ori cuvintele mele au fost intelese altfel...asta pentru ca erau altfel si probabil exprimau altceva, dar mie mi-a placut sa le folosesc in contextul ala.
Pentru ca asa am vrut....uneori nu-mi place sa ma limitez in exprimare doar pentru ca 'stramosii' nostri au decis prin stiinta numita etimologie sa stabileasca definitia de netagaduit a unui cuvant si astfel peste sute de ani, cineva...eu, care vreau sa il folosesc altfel, in loc de mar sa zic para spre ex, sa nu pot.

Ei bine eu, cu buna stiinta si nesilita de nimeni va anunt ca am sa fac asta. Asa ca daca o sa vi se para uneori ca vorbesc in dodii, sa stiti ca de fapt am eu logica mea. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu