PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

joi, 18 decembrie 2008

Adam si Eva

Majoritatea celor care ma cunosc stiu ca Adam si Eva a lui Liviu Rebreanu este cartea mea preferata.
Este cartea care mi-a dat prima data cand am citit-o, in clasa a 10-a, sentimentul ca exista si altceva, ca avem un drum al nostru, ca sufletul nostru se afla intr-o calatorie continua spre ceva, ca fericirea exista...eram atat de entuziasmata de ce descoperisem incat simteam nevoia sa spun la toata lumea...
De atunci am mai citit-o de 3-4 ori, de obicei in momentele in care vreau sa vad ce emotii mai naste in mine, oare voi mai descoperi ceva care a ramas ascuns datile trecute?... de fiecare data sunt aceleasi dar la intensitate maxima, astept cu aceeasi nerabdare sa vad cum se termina, de parca s-ar fi schimbat ceva intre timp si nu o pot lasa din mana, retraiesc iar si iar fericirea de prima data...este extraordinar!!!

O recomand tuturor sau recomand tuturor sa gaseasca o astfel de carte, doar a lor, si sa ma anunte care este aceasta, poate o sa o citesc si eu, sa descopar o alta lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu