PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

marți, 19 iulie 2011

Cum vreau sa FII

Te imaginez ca fiind un pic mai inalt ca mine, de preferat cu par inchis la culoare, tuns scurt, ochi albastri sau caprui, buze nici prea proeminente, dar nici prea subtiri, dinti aproape perfecti, nas de marime normala, urechi pregatite sa asculte si zambet sincer. Statura ta sa impresioneze, dar sa nu sperie, mainile sa fie placute la atingere, cu unghii ovale, ingrijte ...
Sa nu fumezi si sa stii sa bei, cat sa nu fiu nevoita sa am grija de tine a doua zi ;)
Sa fii deja independent financiar, astfel incat sa nu imi fac griji daca mi-am uitat portofelul acasa.
Sa pui accent pe aspectul fizic, dar sa nu lasi asta sa iti controleze gandurile si modul in care actionezi sau judeci oamenii.
Seara, cand raman peste program iar tu ai iesit deja de la serviciu, sa vii sa ma astepti in fata biroului, pentru ca stii ca imi va face o imensa placere sa te gasesc acolo.
Sa ma intrebi ce vrei sa facem in seara respectiva, dar sa ai deja raspunsul, pentru ca stii ca am incredere in gusturile tale.
Sa imi suporti schimbarile de comportament, fie prin ignoranta, fie prin glume, dar niciodata sa nu imi ceri sa ma schimb sau sa ma provoci, pentru ca in final sunt un RAC autentic.
Sa ma asculti si sa ma intelegi cand vorbesc despre ce mi se intampla, dar sa nu iei asta ca pe un strigat de ajutor ci ca pe o descarcare, si nici sa nu imi dai sfaturi fara sa ti le cer.
Familia este importanta pentru mine, sa nu imi judeci parintii si sora mai aspru decat o fac eu, pentru ca in felul acesta vei sadi o prapastie peste care imi va fi greu sa trec.
Sa ajungi sa imi cunosti limbajul, astfel incat sa nu iei ad literam tot ce spun, ci sa pui in balanta si o mare doza de spontaneitate lingvistica care zace in mine si un nonconformism care poate deranja.
Sa te pasioneze spiritualitatea si evolutia vibrationala a fiintei umane, astfel incat sa avem mereu subiecte comune de discutie.
Sa imi impartasesti ce iti place, dar sa nu te astepti sa imi placa si mie in aceeasi masura :)
Sa apreciezi lucrurile materiale, dar sa nu le lasi sa fie tot ce ai mai de pret in viata.
Sa fii activ si sa vrei sa ne plimbam cu bicicletele prin oras la miezul noptii.
Sa respecti timpul tau personal si pe al meu in egala masura.
Sa ai grija de mine, dar sa nu devii prea protector - stiu ca uneori ma comport ca un copil, dar vreau sa fiu tratata ca un adult.

Si nu in ultimul rand, sa ma iubesti pentru cine sunt, mereu la prezent...fara regrete pentru ce a fost sau sperante de schimbare in ceva ce nu sunt... Daca ajungem aici...stii ce e de facut :)

Un comentariu: