PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

miercuri, 1 decembrie 2010

Perioade mai putin productive

N-am mai scris de multisor si incerc sa gasesc o explicatie. Oare n-am mai fost placut sau prost impresionata de nimic? Oare mi-a intrat prea mult in sange astenia de iarna? Oare astept cu nerabdare sarbatorile si nu ma mai gandesc la nimic altceva decat cum sa cumpar cat mai multe lucruri cu cat mai putini bani? :)))
Hm, tough questions :(   Cred ca m-a parasit pentru o vreme inspiratia.
Nu mai vreau sa am puterea de a pune in cuvinte ce vad ca se intampla zilnic, mici lucruri care ies in evidenta in metrou, pe strada, intr-o reclama, intr-o conversatie auzita in trecere de la cineva care vorbeste prea tare, intr-un mesaj scris de persoana langa care ma inghesui in multime dimineata devreme.....
Sunt intr-o perioada in care daca exprim ceea ce simt, acea stare o sa ma invaluie cu totul si n-o sa fie bine pentru mine, asa ca imi las simtul de autoconservare sa aiba controlul. Daca ma gandesc mai bine, nici asta nu e solutia perfecta, dar imi asum riscul de a fi plictisitoare pentru o luna decat cu moralul la pamant pentru 2 :)

PS: Am insa o poveste de viata care m-a costat 35 de lei pe care astept cu nerabdare sa o povestesc, dar astept sa se aseze bine in gandurile mele, pentru a putea oferi o imagine completa asupra sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu