PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

sâmbătă, 26 decembrie 2009

Plecat in afara de revelion

Pe ultima suta de metri am decis sa plec in Austria de revelion, cu Cosmin si cativa prieteni de-ai lui para masina.
Va fi drum de 2 zile, oprit in Timisoara sau Budapesta, dupa cum se va prefera la momentul respectiv.
N-am fost niciodata in zona respectiva, mai ales cu masina asa ca...tin pumnii...in caz ca va ninge intre timp si la intoarcere ne va intampina Romanik cu troiene :) Nu de alta, dar nu vreau sa ajung la stirile de la ora 5.
Ca toate femeile, mi-am luat mai multe haine decat pot duce, dar...programata fiind de esecul ultimei deszapezirii, am zis sa am haine calde de schimb :)
Cam atat, stiu ca am net acolo, la Hostel, unde ne vom caza asa ca voi incerca sa mai scriu, sa schimb impresii....cu mine :)

Pana atunci insa, Sarbatori Fericite!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu