PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

luni, 14 septembrie 2009

Speeding ticket

Da, am fost si eu printre cei care circula cu peste 50 km/h in localitate :)
Am comis-o cu 70 la ora si politistul a fost atat de spontant ca nu a rabdat sa ma lase sa trec linistita, era singur in masina.
Am incercat sa il induplec, am fost foarte prietenoasa, tot o dadeam cu avertismentul, ca e prima abatere, dar mi-a taiat-o dulce cum ca daca aveam sub 65, dar peste 50 :D, poate ma lasa in pace.
Eh, asta e, fie ca ii dadeam lui 50 de lei, fie ca am platit amenda 60, tot acolo ajungeam. Ah, plus 2 puncte, nu-i bai, si mi-a si dat hint-uri cam pe unde sunt urmatoarele radare din drumul meu.

Un lucru bun a iesit si din asta: am vazut ca nu e chiar atat de ingrozitor sa fii oprit de politie, mai ales cand e pe buna dreptate si ca nu e chiar atat de greu sa vorbesti cu ei.
Eu inainte dezvoltasem o mini fobie fata de ei, aplicam tactica de om invizibil, cu masca de sofer super preocupat si atent cand treceam pe langa o unitate de politie :).
Dar, asa cum bine mi-a spus o prietena ce a avut de-a face mai des cu ei, sunt si ei oameni si vor sa mai vorbeasca cu cineva din cand in cand :)

Sa speram ca nu se mai intampla dar in caz ca, fiecare experienta trebuie tratata ca atare: un pas in fata :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu