PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

marți, 29 septembrie 2009

ABH

In ultima vreme am ajuns destul de des prin ABH, mai exact American Beer House din Drumul Taberei.
Prima data nu am fost atenta, era plina zi, liniste, aveam bericik la bord, a doua oara am devenit mai atenta, iar a treia oara a inceput sa imi clipoceasca ceva in minte, nu ma simteam...americanish.
De ce? Pentru ca e de fapt o spelunca umpluta cu termopane, cativa pereti sunt pictati, reprezentand poze colorate cu Stan si Bran, Elvis, Queen, Michael Jackson, etc, destul de nice, astea chiar mi-au placut.
In rest, cateva steaguri Americane, din acelea mici, cateva embleme ale echipelor de fotbal american si...cam atat.

Ce m-a uimit insa a fost asemanarea cu vechile restaurante comuniste, pline cu bashtani care discuta secrete de stat, fete de mese albe, ca de nunta, scaune vechi... Am aflat ca Gigi merge pe acolo uneori, la fel ca si fericitul primar al sectoului 4, pe care l-am vazut de curand. L-au insotit la masa vreo 10-14 clone politice, costume negre, camasi albe, pinky ring la unii, poze cu copiii pe mobil la altii. Pun pariu ca acolo s-a decis cine va candida la presedentie din partea partidului :)
E un restaurant romanesc politic imbracat in haine familiale si tocmai asta ma uimeste, ca se numeste American Beer House...si nici macar nu servesc un fel special de bere...ci the usual stuff.

In fine, nu vreau sa critic restaurantul in sine, barmanii sunt super ok, la fel si ospatarii, meniul e divers si chiar arata bine mancarea.

Am vrut doar sa comentez aceasta discrepanta, dintre fatada si ceea ce e de fapt. Ma asteptam la un mini Hooters dar n-a fost sa fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu