PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

joi, 15 iulie 2010

Si-a mai trecut un an...

Eu mai degraba constientizez ca a mai trecut un an cand vine ziua mea decat de revelion.
Atunci imi dau seama ce am facut exact de la aniversarea precedenta, cum am evoluat, unde eram si unde sunt.
Totodata, e o ocazie unica de a imi evalua capitolul social life, daca am mai pierdut din prieteni in anul care a trecut sau daca mi-am facut altii noi: cine isi aduce aminte de ziua mea, cine ma suna, cine imi da mesaj, etc.
Anul asta insa Facebook sa spunem ca m-a ajutat sa trisez, dand posibilitatea mai multor oameni sa vada cand e ziua mea si sa imi ureze ganduri frumoase. Nu ma plang, orice atentie trebuie apreciata :)

Trecand la alta idee, am fost intrebata de mai multa lume cum ma simt acum, la X ani :)
Si raspundeam cu...la fel ca ieri!
Stand insa sa ma gandesc putin la asta, mi-a venit in minte ceva nastrusnic: daca in Univers sistemul de numerotare a trecerii timpului este altul, cum ar fi, cand noi implinim 5 ani, de fapt avem doar unul sau ceva de genul asta. Prin urmare, acum am superba varsta de 5 ani :)
Si ia sa ne amintim cu totii cum ne simteam la 5 ani :)  Ei, am raspuns la intrebare?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu