PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

miercuri, 28 iulie 2010

Reprezentari ale persoanelor dragi

Cand merg cu metroul nu ma pot abtine sa nu fiu curioasa cand cineva din fata mea scrie un mesaj pe telefonul mobil. Nu e frumos dar te ajuta sa afli multe despre cei care te inconjoara :)

Astazi o tipa ii scria un mesaj iubitului ei care in telefon era memorat sub numele de: Viata Mea.
Am stat si m-am gandit ce reprezentare are femeia asta asupra ei insasi, daca vede o alta persoana ca fiind viata ei. Cred ca se vede ca o nulitate..... Pai ce mai esti tu daca altcineva e viata ta? Viata altcuiva? Poti oare sa ai doua vieti?
Gandind acest subiect din punct de vedere al NLP, asta este clar o programare neproductiva pentru tine ca om.
Daca se intampla ceva cu persoana respectiva, tu nu mai existi? Stiu ca pare absurd, dar creierul asa percepe lucrurile, ce ii dai, asta proceseaza. El nu vede ca Viata Mea e de fapt un scris in telefonul mobil, ci ca este ceva caruia tu i-ai incredintat...Viata Ta!

Pe de alta parte, nespunand pe nume persoanei respective, tinzi ca intr-un final sa o vezi doar asa cum vrei tu, nu cine este el/ea de fapt.

Oameni buni, invatati sa va vedeti separat de ceea ce va inconjoara si mai ales de persoanele pe care le iubiti. Nu spun asta in sensul rau, sa fiti egoisti sau mai stiu eu ce, dar este foarte important pentru sanatatea voastra mentala sa nu va identificati cu aceste lucruri, pentru ca o luati razna cand ele nu mai sunt.

Si sa citez dintr-o carte citita de curand: trebuie sa ne luam angajamentul de a fi cu cineva aici si acum, si in functie de schimbarile zilnice, sa ne evaluam relatia periodic.
Nu poti sa te implici intr-o relatie asa cum e ea pentru tot restul vietii pentru ca vei fi crunt pedepsit.
Si cum creierul este programat sa se comodizeze foarte repede, avem o lupta cu atat mai mare de dus cu noi insine.

Ideea de baza este ca cineva scade automat in ochii mei cand vad cum il/o are pe persoana iubita introdusa in telefonul mobil.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu