PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

luni, 8 martie 2010

Senatul Romaniei

Survoland canalele de televiziune, am ajuns pe TVR Info, unde dl Geoana se afla in plen, camera deputatilor trebuind sa voteze diverse legi, amendamente, etc. Totul se desfasoara pe o platforma informatica, senatorii avand 3 butoane la dispozitie, DA, NU si ABTINERE.
Ce m-a determinat sa scriu despre asta e ca toate legile si modificarile propuse sunt...RESPINSE!!!!
Zic si eu una, doua, dar chiar toate?!?! Imposibil ca toate sa nu fie spre binele populatiei.
Parerea mea e ca e lene mare pe acolo la ei, nici macar nu citesc documentele si cel mai usor e sa zici NU decat DA. De ce sa schimbi ceva cand lucrurile sunt OK cum sunt, nu? Tipic romanesc, frate.

Hai ca mut canalul ca m-am umplut de nervi!!!

Uf, n-am putut sa ma abtin, inca o lege respinsa :((((  Hesus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu