PsyRadio

psyradio * fm - Small A1

luni, 19 octombrie 2009

Sfaturi

De ce cand suferi se gaseste o persoana care sa iti dea the ultimate advice: Lasa, o sa treaca cu timpul, sau Lasa, timpul le va rezolva pe toate.
Ok, nimic mai adevarat, mai ales daca mori a doua zi :))
Dar...de ce nu ti se spune si in cat timp se vor rezolva toate? Ar fi prea de tot, nu?
Adica cu ce ma impaca pe mine gandul ca timpul le va rezolva pe toate in 30 de ani!??!?!?!

Cred si eu, in 30 de ani o sa am memoria pe sfarsite si oricum o sa uit de ce eram suparata :))))

Oricum, nu vreau sa imi las starea in mainile timpului, pentru ca s-a dovedit ca el nu are limite, pe cand nervii mei au. Prin urmare, o sa incerc sa le rezolv singura pe toate, ca doar de aia am inceput sa ma dezvolt personal si sa ma doxez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu